Известие

Collapse
No announcement yet.

Качествени части за ремонт на ДВГ - от къде ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    - снимка 3 - цилинди и бутала в суров, непочистен вид
    При 1.8 така ли се паркират буталата, когато всичко е на белези ? При мен бяха малко по-различно:
    http://trendi.snimka.bg/automobiles/...9.21320258.big

    ?
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #32
      явно майсторите така ги правят !!!!
      155 осем хиляди клапана 16 вериги
      0884650778 токи4а

      http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
        При 1.8 така ли се паркират буталата, когато всичко е на белези ? При мен бяха малко по-различно:
        http://trendi.snimka.bg/automobiles/...9.21320258.big

        ?
        който както я разглоби
        При мен направихме да е точно както при теб - 1ви да е на гмт, и после не се пипат, да не мръдне някоя риза.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
          На снимката така изглежда ... наживо е другояче. Или поне не видях да има някакви подобни дефекти ...
          Тъмната част на снимката е масло.
          Той имаше в предвид вертикалните драскотини, които са дооста добре изразени (на снимката) - това майсторите наричат сенки - там сегментите не могат да "оберат" маслото и то остава като сянка.
          Накарай ги да разглобят ДВГ и да ти премерят износването на цилиндрите и буталата щото има опасност да хвърлиш пари на вятъра за половинчат ремонт.
          Last edited by kiko73; d.m.y г., 13:20.
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #35
            Аз пък казах, че това е (д)ефект от самия фотоапарат, но както и да е ...
            Днес си взех колата от майсторите. Каква е равносметката :
            1 - 95лв за пълно обновяване на стартера - от него остана само оригиналната обвивка - колата палеше когато си иска преди това...;
            2 - около 60лв за радиатор втора употреба и монтаж - ниската цена е заради пакетна покупка на части преди време - сега няма никакви течове вече ;
            3 - 200лв за ремонта + частите (гарнитура глава, гумички на клапани, гарнитури изпускателни и смукателни колектори).
            Покрай всичко друго ми бяха напаснати и клапаните - преди ремонта имаше хлабини от порядъка на 5-6 десети, което е просто ужасно - а аз си мислех, че ми трака веригата ... Сега колата работи доста по-тихо, и има много по-добра работа при ускорение - дано не си фантазирам де, но наистина има положителна промяна.
            Ми т'ва е - за около 350лв си върнах колицата в състояние, доста по-добро, отколкото преди ремонта - което е и основния замисъл все пак
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #36
              Честито колега за 350 лева си направил най важното защото главата и клапаните са най важното за един мотор за буталата и сегментите щом няма драскотини да не ти е зор
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #37
                Аз сменях,но майстора ми я купува и не знам марката.Гарнитурата струваше 70 лв и е метална.Гумичките бяха по 0.70лв бройката.Трудът му струваше 130лв.

                Comment

                Working...
                X